dimecres, 22 de setembre del 2010

Presentació

Benvinguts al meu bloc, em dic Eva García, tinc 15 anys i vaig al col·legi Sant Antoni Maria Claret, a 4rt d'ESO. Aquest bloc, es fet per l'optativa d'informática. Veureu el meu procediment durant aquest curs.


M'agrada molt escoltar música de diferents estils. La roba per mi es molt important ja que a partir dels conjunts que facis, pots demostrar com ets, com et sents, que es el que t'agrada... Ami m'agrada molt canviar d'estils, una dia puc anar de xandall, però un altre dia formal... El meu menjar favorit, son els canalons sobretot els que fa la meva àvia. El meu animal favorit son els cavalls, però el mes semblat en el que m'he muntat a sigut en un ase.


Att: Eva García 

19 comentaris:

  1. Eva, ja he llegit el teu comentari!
    I tens raó, jo encara tampoc m'ho crec que aquest any sortim del SAMC, pero sempre ens quedaran records com fotos, dibuixos...
    Jo també desitjo que la nostra amistat segueixi tot i que la nostra etapa al SAMC s'acabi!

    Petonets per tu també! :D

    ResponElimina
  2. Hola Eva!
    M'agrada molt la teva Presentació. No savia que t'agradessin els cavalls, a mi tambe m'agraden! Jo no vull que la nostra amistat es perdi!
    Visca el SAMC!
    Muaaa

    ResponElimina
  3. Hola Eva =]!
    Saps una cosa =o?
    m'agrada molt la teva foto de fons de pantalla jajaja.
    Bueno... ara tan exat del teu lloc, l'ordinador 10, per la Laura que es el 9. Et trobare a faltar T__T.
    Bueno... et tinc a prop en mates aixi que... tampoc et tinc tant lluny xD.
    Un petote guapa.

    Carla Gonzalez (cgb).

    ResponElimina
  4. Hola Eva!
    La foto és molt acertada, a més comparteixo molts gustos amb tu a mi també m'encanta la música i no m'agrada vestir sempre igual puc anar amb qualsevol estil.

    Comenta'm, petons!

    ResponElimina
  5. Hola Eva!!!
    Felicitats!!!!!!!!!!!!!!!
    Que millor que inagurar el meu primer comentari al teu blog,així.
    Espero que t'ho passis molt bé en aqust dia tant especial pera tu.
    Molts petons!!!

    ResponElimina
  6. Eva!!!!!!!!!!!
    m'agrada molt el teu fons es molt bonic, molt florit i molt viu.
    Ara si també et tornu a felicitat ja que tinc l'oportunitat de felicitar-te per aqui
    MOLTES FELICITATS,que disfrutis del diA!!!!!!!!!!
    unpeto!

    ResponElimina
  7. Evaa!
    Que avui és el teu aniversari, MOLTISSIMES FELICITATS! Ja en tens 15 espero que els gaudeixis molt!

    Un petó ben fort i gaudeix del teu dia.

    ResponElimina
  8. Hola Eva!!!
    Felicitats, que avui és el teu aniversariii!!
    Espero que et faguin molts regalss!!!
    Adèu!!! =)

    ResponElimina
  9. Evaa!!!!!!!!!!!!

    moltes felicitats, moltes felicitats
    et desitja la ruuuth
    moltes felicitats!!!!!

    Que pasis un bon dia
    per cert molt xulo aquest fons
    un petó

    ResponElimina
  10. EVAAA!!
    FELIIICIITATTTS, 15!!
    pasa molt bon diia, ok?
    Fins demà, guapaa!

    -Carla P-

    ResponElimina
  11. Evaa!
    molt chuloo al teu blog :)
    un petoo!

    ResponElimina
  12. Hola eva!
    Magrada el teu blog,sobretot la foto amb la laura sortiu molt mones.
    Un petonas.

    ResponElimina
  13. hooolaa!!
    k guapes sortiiiu en la fotoo, d petites.
    M'AGRADA MOLT!
    Un petóó

    ResponElimina
  14. Hola eva!!!
    Quants records... si que és veritat!

    Molts Petons!!!

    ResponElimina
  15. Hola Eva!! pues a mi tus pececillos también me gustan jajaja

    Saludos!!

    ResponElimina
  16. Hola Eva!!!

    He tingut un petit problema amb el meu blog, podries comentar-me?

    Gràcies!

    ResponElimina
  17. uolaaAh eva
    pues nah ke me gusta tu blog esta uapo:D
    jajaja
    adeu evaaAh!:D

    ResponElimina
  18. Sii JAJAJ de petitesssssss!
    amb l'Eric i el David tenrecordes?
    Quins recorddddddddssss!
    Un petonet guapa!

    ResponElimina
  19. Hola Evaaa!!!
    Que fa molt de temps que no et comento!!
    Adeu i un petooó!

    ResponElimina