dilluns, 22 de novembre del 2010

L'èxit d'internet 2.0

Aquesta notícia es del dissabte 23 d’octubre del 2010, escrita per Eduardo López Alondo de Barcelona. Titulada: El 0,003% de les webs, unes 500, concentren més de la meitat de les visites dels internautes.

Comença parlant de que l’internet és la xarxa de comunicació més gran de tots els temps. Això és una mostra de l’èxit i popularitat d’algunes pàgines.
Alexandria.com, és una companyia dedicada a proporcionar informació sobre la web, també diu que les tres primeres xarxes son: Google, Facebook i Youtube.
 Google, te una benvinguda simple. Està especialitzada en la recerca d’informació a internet. Google rep una de cada quatre visites a aquesta web. La companyia va ser creada al 1998. El gran interès per Google ha estat la seva capacitat increïble de diversificació i visió de mercat.
Tres cadened de la televisió dels Estats Units (ABC, CBS i NBC) han bloquejat els continguts que fins ara estaven disponibles en aquest servei, perquè no estaven d’acord amb el model de negoci. El facebook, s’ha considerat com a impulsors de les relacions socials a la web. El facebook es el líder indiscutible, és la xarxa social més popular amb més de 500 milions d’usuaris i uns 200 milions de visites al mes.
Facebook s’ha anomenat la web 2.0, es refereix a llocs web que obtenen almenys una part del seu valor a través de les accions dels usuaris. Youtube, s’ha convertit en el nou estendard al món audiovisual, compartir vídeos, compartir tendències, oci individual de masses. 

Opinió personal
Penso que aquesta notícia ens serveix per entendre l’evolució d’internet, especialment del facebook, google i youtube, que son els més utilitzats.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada